goldman

saving/investment/trade/retail/motivation/chill/cool.

2014 yg indah utk dikenang nanti

Leave a comment

dinar lama

https://akugoldman.wordpress.com/2013/12/13/tahun-2014-yg-bakal-amat-mencabar-konon-konon/

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Lama jugak rupanya tak mencoret sesuatu kat sini. tahun 2014 makin melabuh tirai. semua perkara yang dah kita hadap tak mungkin akan berulang semula .Rupa2nya 2014 memang betui2 mencabar bagi aku. mencabar emosi, mencabar sabar ,mencabar kudrat, mencabar segala2nya . Diawal mula, aku rasa mcm boleh tempuh dengan ..just like that … rupanya tak begitu perancangan allah utk aku kali nie.

tapi disebalik semua yg direncanakan allah utk aku ..aku tetap dapat sesuatu yg baru dalam hidup aku sendiri. dapat jugak ilmu2 baru keduniaan. dapat kenal dgn orang2 baru drp bidang berbeza. mungkin jugak dapat ahli keluarga baru dlm tak berapa lama lagi . alhamdulillah.

perlu btui fikiran positif ni utk aku supaya tahun depan lebih kuat utk aku hadap

selamat tinggal 2014 .. selamat datang 2015 .. makin dekat dgn mati dah….

Leave a comment